12 نگین فایل

جزوات و پاورپوینت

  • ۰
  • ۰

در این فایل تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:
استودیو معماری بین المللی snøhetta  طراح کتابخانه دانشگاه Temple می باشد .کتابخانه ای در نقش یک مجسمه که در قلب این دانشگاه قرار دارد . در طراحی و ساخت این کتابخانه گروه معماری Stantec نیز با snøhetta همکاری داشته است.
کتابخانه چهار طبقه در فیلادلفیا شمالی در قلب محوطه دانشگاه واقع شده است ، دانشکده تجارت در جنوب و ساختمان های علوم و مهندسی در شرق قرار دارد.
سه طرح مختلف قوسی ورودی های جداگانه ساختمان را نشان می دهد ، از جمله دو طرح در ضلع شمالی ، و دیگری طولانی تر ضلع غربی پروژه را کشیده است. همه با چوب پوشانده شده اند ، که برای ایجاد اثر "برش در حجم سنگ" در نظر گرفته شده است.

 

پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA؛  اسلاید؛ قابل ویرایش:

گروه معماری
 موقعیت
 مساحت
معرفی پروژه 
ریزفضاها
هدف طراحی

ویژگی های کتابخانه

مصالح
پلان طبات
نماها
مقاطع
و....

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • فرشته فرشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی